Oktober
December
Savarin de lotte au sauce des ecrives Vissoep met st jacobs schelpen Gemarineerde tonijn met tuinbonen en tapinaboer Bavarois al limon Salade met duif en grapefruit Courgette soep Kipfilet gevuld met zalmforel Open confiture taart Salade met sliptong ,garnalen en basilicum Asperges met een timbaaltje van asperges en mouselinisaus Gstoofde eendenpootjes met ratatouille, risotto en shitake Chocolade en grandmarnier parfait met wittw chocolade mousse
Salade met rog en een tomatensaus Komkommersoep Grapefruit sorbet Parelhoen met calvadossaua Terrine van kaas
Gegrilde zalm op gefrituurde groenten met garnalensaus Linzensoep met gerookte paling Eendenborst met nectarinecompotte en selderijwafelss Perencharlotte met zwarte bessen saus
Mousse van gerookte vis Soupe elyse a notre facon Tournedos van hazenrug Charlotte aux kiwis
Carpaccio van ossehaas met truffel Risotto met barolo en merg Kalfschenkel met polenta en getruffeerde courgettes Semifreddo met grappa en mokka
Pasta met zalm en basilicum saus Salade met gerookte kip Rundvlees gestooft in barolo bladerdeeg met rabarber
Officiƫle Oprichting Vereniging
Lamsoren met kipfilet en kreeft Worstje van steurgarnalen en zalm met zeekraal en tomatensaus Zalm met asperges ,artisjokken en waterkers saus Zomer dessert
Februari Februari Maart Maart April April Mei Mei Juni Juni Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur
Kookvereniging de Eenhoorn
Menu overzicht 1990