Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur
Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur
December
Receptuur Receptuur
Popadoms met chutnys en raita Geelafi sheekh kabab Raita soep Tandoori murgh naan, Jhinga dhania masala, rogan jhost, palak alu,Guda, basmati ,Rajbhog Souffle van fontinakaas met een gemengde salade en een dressing van honing edik Een heldere saffraan bouillon met zeevruchten Drie verrassingen van het lam Chocolade lasagna met zoethout ijs en kumquat Salade van gerookte duivenborst Kalf zwezerik met truffelsaus en jonge groenten Cannaloni gevuld met kalfsgehakt Tarte tartin met kaneel ijs Canaloni gevuld met kalf gehakt Gele paprikasoep met lams tongetjes Lamsbout met voorjaar groenten Lams fond Chocolade symfonie Steurgarnalen op een bedje van venkel Zalm in zuringsaus op de wijze trois gros Asperges. zo als het hoort Vanille bavaroise met vers fruit Haring met gemberroom Wijting in tomaten basilicumsaus Salade van asperges Kalfstong met Madeira saus Creatie van aardbeien Terrine van zalm en tong en een preisaus Licht gerookte eend met tuinkruiden Vissoep onder een bladerdeegkapje Braam taartje met dragonijs Salade van parelhoenlevers Lotwangen met muskaatdruiven Gevulde konijnenbout Beursjes gevuld met appel, rozijnen en een calvados saus Gevulde eischalen Ganzenlever met meloenballetjes Heldere soep van ree Fazantenborst met druiven Kaas in filo deeg Warme vijgentaart met maanzaadijs Worstje van eenden borst in saliesaus Gevulde champignons Gestoofde Hazenbout in trappistenbier Limoensorbet met mandarijnen saus
Kookvereniging de Eenhoorn Menu overzicht 1992