Receptuur Receptuur
December
Januari
Oktober
Kaassouffle van comtekaas Gevulde pijlstaart inktvis Peperbiefstuk met frites Warme pruimen koek
Lasagna met lamszwezerik Galette van st Jacobschelp op getomateerde risottomet zeevruchten Kalfschnitzel met kappertjes saus Tiramisu
Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur
Met fenegeriek gescroeide zalm,uglies, geconfojteuglie schillen en basilicumolie Gele paprikasoep met lams tongetjes Krabbengarbure hageman met confit van tomaat Met elf specerijen gestooft lamsschoudeer met honing en couscous met koriander Cobbler van jonge rabarber met kruitnagel en bananenbavarois met passie vruchten vlees
Receptuur Receptuur
Saladevan kleine groene asperges met garnalen Kokosmelksoepmet kip Pikant gerechtmet witlof in groene curry en gebakken vis Gesmoordrundvlees in massaman curry Kokosen bananen ijs met mangosaus
Cocktailwillem Alexander Aspergeroomsoep Aspergesmet kalfsoester tagliatelli en mosterdsaus Aardbeiencharlottemet vers fruit
Ravioli met zwezerik in een lichte Rouget op concasse van tomaten roompreisaus Gebraden eendenborstmet linzensaus Griesmeelpudding met bramensaus
Salade van gerookte kalkoen Romige mosselsoep met zuring Lamsfilet in filodeeg Roomijs met warme Peer en vijgen
Carpaccio Tarbot met knolselderijpuree Fazantenbvorst gevuld meteendenlever en pommmedauphine Geitenkaasje met appelsaus Blancmanger met amaretto saus
Mosselen in sherry saus Duif in saus van olijven Heek in lichte paprikaroomsaus Varkenskarbonade met wittebonen in tomatensaus Sinaasappel taart met malaga ijs
Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur Receptuur
Kookvereniging de Eenhoorn
Menu overzicht 1995